måndag 1 juli 2019

Bland pelargoner och kristallkronor

Jag tänkte vi tar och ser lite vilka bilder som gömmer sig på min telefon. Håll till godo!

 Pelargoner, pelargoner. Det är ganska mycket mommovarning på mig just nu men jag har gått och förälskat mig i allehanda krukväxter vilket syns i min kamerarulle. För tillfället är favoritblommorna pelargonerna på jobbet.


På tal om jobbet. Spenderar man merparten av dagarna i en gigantisk gul empirbyggnad ser även fotoalbumet ut så. Häromdagen besökte några bilentusiaster muséet och jag fick lov att föreviga detta.

Mitt fejs. Ibland, även om det är ganska sällan, tar jag selfies också. Den här bilden tog jag mest för att jag tyckte min blus och tapeten i bakgrunden såg så fina ut tillsammans.

Oj, oj, jag har en svaghet för kristallkronor. En av mina materialistiska drömmar är att ha en egen sådan. Eftersom detta är föga rimligt i dagsläget nöjer jag mig med att fotografera kristallkronor istället. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar